۱۳۸۸ دی ۹, چهارشنبه

دانلود مستقیم فیلم من افسانه هستم I am Legend 2007 دانلود با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی



دانلود مستقیم فیلم من افسانه هستم I am Legend  2007 دانلود با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی
imdb: 7.1/10
براي دانلود روي خواندن مطالب ديگر کليک کنيد
  زيرنويس فارسي، دانلود مستقيم فيلم ویل اسمیت، فرنسیس لورنس،
دانلود من افسانه هستم، دانلود مستقیم فیلم من افسانه هستم، دانلود فیلم I am Legend  2007 ، دانلدو مستقیم فیلم I am Legend  2007


دانلود
http://www.mediafire.com/?sharekey=18e19dba0fe9a22291b20cc0d07ba4d2735e4953c4999026
زیرنوسی
http://www.all4divx.com/subtitles/I+Am+Legend/Farsi+Persian/1

من اسطوره هستم (به انگلیسی: I am legend) محصول ۲۰۰۷ ایالات متحده به کارگردانی فرانسیس لاورنس ، سومین اقتباس سینمایی رمان سال ۱۹۵۴ ریچارد ماتیسون پس از فیلم های آخرین انسان روی زمین (۱۹۶۴) و مرد امگا (۱۹۷۱) است.
استودیوی برادران وارنر در سال ۱۹۹۴ تصمیم به ساخت این فیلم گرفت و بازیگران و کارگردانان مختلفی همچون تام کروز، مایکل داگلاس، [[آرنولد|آرنولد شوارتزینگر، ریدلی اسکات و راب بومن هر کدام در مقطعی از زمان برای این فیلم در نظر گرفته شدند ولی به دلیل نگرانی‌های مالی و برآورده نشدن بودجه لازم، ساخت فیلم تا سال ۲۰۰۶ به تعویق افتاد.
سرانجام در سال ۲۰۰۶ استودیو با فرانسیس لاورنس به عنوان کارگردان و ویل اسمیت برای ایفای نفش «دکتر رابرت نویل» قراردادی تنظیم کرد.

داستان

در سال 2010 در آمریکا ویروسی پخش شده است (از سال 2009) که انسان ها را از حالت نرمال خود خارج کرده و جوری هاری ست. همه مردم تبدیل به افراد هاری شدند که انسانیت خود را از دست داده داده اند. از خصوصیات این موجودات این است که نمی توانند در روشنایی زنده بمانند. در نتیجه شب ها بیرون می آیند و دست به تخریب شهر میزنند.
تنها یک نفر در این شهر سالم است. دکتر رابرت نویل کسی است که هنوز انسان مانده است. او زندگی و ساعت خود را طوری برنامه ریزی کرده است که فقط روزها از خانه بیرون بیاید و هیچگاه در تاریکی نرود. تنها هم دم او سم، سگ اوست.
دکتر رابرت نویل روز ها به شکار گوزن ها و شیرها ( در طی سال های 2007-2010 در نبود انسانها حیات وحش آمریکا پیشرفت چشمگیری کرده است! )می رود تا روی آنها دارو هایی که برای درمان انسان ها میسازد را امتحان کند. او به هیچ نتیجه ای طی این سه سال نرسیده است.
از طرفی او یک افسردگی دائمی گرفته است. در یکی از درگیری سم هم هار میشود و او مجبور به کشتن سم میشود. این افسردگی ناشی از تنهایی تشدید میشود.
شب بعد که او میخواهد تمام موجوداتی را که باعث مرگ سم شده اند را زیر ماشین له کند. اما موجودات بر او غالب میشوند تا اینکه نور ماشینی آنها را فرار میدهد. کسی برای نجات نویل آمده است....

 بازیگران

  • ویل اسمیت......دکتر رابرت نویل
  • آلیس براگا....آنا
  • دش میهاک....ایتان

فروش

"من اسطوره هستم" در تاریخ ۱۴ سپتامبر ۲۰۰۷ در آمریکا به نمایش در آمد و با فروش ۷۷ میلیون دلاری خود در اولین هفته اکران، رکورد جالبی را خلق کرد. این فیلم فقط در آمریکای شمالی چیزی بالغ بر ۵۵۰ میلیون دلار فروخت و یک پیروزی بزرگ را برای دست اندرکاران فیلم رقم زد.

ویژگی‌ها

  • بازیگران: ویل اسمیت -الیس براگا- چارلی طاهان - سالی ریچاردسون
  • تهیه کننده: اکیوا گلدزمن
  • مدیر فیلمبرداری: اندرو لسنی
  • سبک: علمی تخیلی ، درام ، ترسناک ، هیجان انگیز
  • زمان: ۱۰۰ دقیقه

منبع


download film,mediafire,دانلود مستقيم فيلم درام؛ دانلود مستقيم فيلم ترسناک ، تخیلی،دانلود مستقيم فيلم از مديا فاير، زيرنويس فارسي، دانلود مستقيم فيلم ویل اسمیت، فرنسیس لورنس، دانلود من افسانه هستم، دانلود فیلم I am Legend  2007 ، دانلود مستقیم فیلم I am Legend  2007، I am Legend  2007

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Introduction