۱۳۸۸ دی ۶, یکشنبه

دانلود مستقیم فیلم چارلی و کارخانه شکلات سازی charlie and the chocolate factori 2005



دانلود مستقیم فیلم چارلی و کارخانه شکلات سازی charlie and the chocolate factori 2005
imdb: 7.1/10

براي دانلود روي خواندن مطالب ديگر کليک کنيد
، دانلود فیلم  charlie and the chocolate factori 2005




Download:
Rename *.vnw to *.rar and extract with password: ware.vn

 vnw را حذف کنید به ان rar اضافه نمایید و با پسورد داده شده باز کنید
زیرنویس
http://www.all4divx.com/subtitles/Charlie+And+The+Chocolate+Factory+%282005%29/Farsi+Persian/1
چارلی و کارخانه شکلات سازی (به انگلیسی: Charlie and the Chocolate Factory) نام فیلمی به کارگردانی تیم برتون است. این فیلم بر پایه کتابی با همین نام نوشته رولد دال و با بازی جانی دپ ساخته شده‌است. این فیلم محصول سال ۲۰۰۵ میلادی است.

فهرست مندرجات

[نهفتن]

داستان

در لندن چارلی پسر کوچک و فقیر با پدر و مادرش به همراه دو پدربزرگ و مادربزرگ پیر خود در کانون گرم خانوادگی زندگی می‌کند و فقر را احساس نمی‌کند. چارلی علاقه زیادی به شکلات دارد ولی به حدی فقیر است که هر سال فقط یک شکلات می‌خورد.
در نزدیکی خانه او کارخانه بزرگ شکلات سازی ای قرار دارد که قبلا به دست فردی عجیب به نام ویلی وانکا اداره می‌شده‌است.او بهترین شکلات دنیا را می‌ساخت و آنرا به تمام دنیا صادر می‌کرد.اما کم کم کارخانه داران دیگر به او حسودی کردند و اسرار شکلات سازی او را دزدیدند و شکلات‌هایی به همان خوبی ساختتند.آقای وانکا روحیه خود را باخت و کارخانه را تعطیل کرد.
حالا بعد از سال‌ها این خبر به گوشمی‌رسد که ویلی وانکا پنج بلیط طلایی داخل پنج شکلات وانکا پنهان کرده‌است که می‌گوید پنج کودک خوش شانس می‌توانند از کارخانه او بازدید کنند.آنها از هرجای جهان می‌توانند باشند.جهان به‌دنبال این پنج بلیط زیر و رو می‌شود و در آخر پنج کودک مشخص می‌شوند.آگستوس گروپ یک پسر چاق و شکموی حریص.وروکا سالت دختری که والدین پولدارش او را لوس کرده‌اند.وایولت بورگارد دختری که آدامس میجود مایک تی وی پسر دیوانه تلوزیون و در نهایت چارلی فقیر و خوشبخت.هر کدام از آنها با یکی از بستگانشان به کارخانه می‌آیند.این بازدید یک برنده خوش شانس دارد که جایزه ویژه‌ایمی‌برد.
ویلی وانکا آدم بشدت عجیبی ست.فردی که بعد از گذشت سال‌ها تنها زندگی کرده.پدر دندانپزشک او شکلات را برای او ممنوع کرده بود و در او عقده درست کرده بود.ویلی از خانه فرار می‌کند و تمام عمرش به همان صورت بچگی زندگی می‌کند.
در آبشار شکلات موجودات کوچکی به نام اومپالومپا کار می‌کنند که در واقع کارمندان کارخانه هستند.
آگوستوس همان پسر حریص شکمو در آبشار می‌افتد و از بازدید حذف می‌شود.وایولت در اتاق اختراعات با یک آدامس باد می‌شود و او هم حذف می‌شود.وروکا به قصد دست زدن به یکی از سنجابها مورد حمله آنها قرار می‌گیرد.مایک تی وی نیز در اتاق تلوزیون شکلاتی حذف می‌شود.در نهایت چارلی باقی می‌ماند و برنده می‌شود.
جایزه او خود کارخانه شکلات سازی است که آقای وانکا به او واگذار کرده‌است.اما وانکا پیشنهاد می‌کند که چارلی بدون خانواده اش این کارخانه را اداره کند.چارلی جواب منفی می‌دهد و می‌گوید که کارخانه و همه شکلات‌های دنیا را با خانواده اش عوض نمی‌کند. سر انجام آقای وانکا وارد خانواده چارلی می‌شود.او دوباره به چارلی پیشنهاد می‌دهد و چارلی قبول می‌کند.چارلی یک کارخانه برنده شد اما چیزی که آقای وانکا برنده شد خیلی بزرگتر و با ارزش تر بود: یک خانواده

بازیگران

mediafire,دانلود مستقيم فيلم کمدی؛ دانلود مستقيم فيلم ماجرایی،دانلود مستقيم فيلم از مديا فاير،


زیرنویس فارسی، دانلود مستقيم فيلم تیم برتون، دانلود جانی دپ، دانلود فیلم چارلی و کارخانه شکلات سازی، دانلود فیلم charlie and the chocolate factori 2005

۱ نظر:

  1. با سلام و تشكر از شما
    مي خواستم بپرسم بعد از دانلود اين 4 پارت تبديل به يكي ميشن ؟؟؟

    پاسخحذف

Introduction