۱۳۸۸ آذر ۲۴, سه‌شنبه

دانلود فیلم مرد سیندرلایی Cinderella Man 2005


دانلود فیلم مرد سیندرلایی Cinderella Man 2005
imdb: 8.0/10
کارگردان: ران هاوارد
براي دانلود روي خواندن مطالب ديگر کليک کنيد


لینکها اصلاح شد
http://www.mediafire.com/?jdmuwzdidmt
http://www.mediafire.com/?mwywvnkntgm
http://www.mediafire.com/?zqzwkykzody
http://www.mediafire.com/?r1yymogyy2c
http://www.mediafire.com/?ccuyw0mqnnj
http://www.mediafire.com/?5diydgylnyh

مرد سیندرلایی یک درام ورزشی است که به زندگی واقعی یک بوکسور به نام"جیمز بردک"می پردازد. جیمز بوکسوری است که در اواخر دوران بازیگری اش به یکباره دوباره متولد می شود و به افول چند ساله خود خاتمه می دهد. او که به علت بیکاری و خاتمه دوران ورزشی در فقر به سر می برد، یک بار دیگر شانس خود را امتحان می کند و دوباره به دوران طلایی اش باز می گردد. نکته جالب آنجاست که زندگی در محلات فقیر نشین باعث می شود تا او در مصاف با بوکسورهای جوان و پولدار به نوعی نماینده طبقه فرودست جامعه شود و به شیوه ای پوپولیستی محبوب مردم شود. به طور مثال در فینال مسابقات مردم برای قهرمانی او به کلیسا می روند و برای برنده شدنش دعا می کنند.

بازی خوب راسل کرو و رنه زولگر درام بسیار زیبایی را رقم زده، ران هاوارد که ذهن زیبا را در کارنامه اش دارد، این بار هم نقش اول فیلمش را به راسل کرو داده است. اگرچه این فیلم در سال 2005 توجه منتقدان را جلب نکرد، اما به گمانم فیلمی زیبا و خوش ساخت است.

 download film,mediafire,دانلود مستقيم فيلم درام؛ دانلود مستقيم فيلم بیوگرافی، اسپرت،دانلود مستقيم فيلم از مديا فاير، زيرنويس فارسي، دانلود مستقيم فيلم ران هاوارد، دانلود راسل کرو،
Cinderella Man 2005
 دانلود مستقیم Cinderella Man 2005

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Introduction