۱۳۸۸ آذر ۲۳, دوشنبه

دانلودمستقیم فیلم کلاسیک جویندگان طلا چارلی چاپلین The Gold Rush 1925




 دانلودمستقیم فیلم کلاسیک  جویندگان طلا چارلی چاپلین  The Gold Rush 1925
imdb: 8.3/10
top 250: #170
کارگردان: چارلی چاپلین
براي دانلود روي خواندن مطالب ديگر کليک کنيد




Download:
Join the parts by HJSplit: http://www.freebyte.net/download/hjsplit.zip



جویندگان طلا شاخص ترین اثر چارلی چاپلین بود که هنوز هم مانند سال 1925 مورد علاقه مردم است. چاپلین شخصاً آن را بر دیگر فیلمهایش ترجیح می داد. در فیلم بعدی خود به نام سیرک 1928، آن ولگرد کوچولو به فکر دلقک شدن می افتد.

فیلمی صامت با ساختاری زیبا که در جریان ناطق شدن سینما ساخته شد و درمراسم اُسکار همان سال (1929) در رشته های: بهترین فیلمنامه، بازیگری، کارگردانی و بهترین فیلم (تهیه کنندگی) را برد و این اُسکار ها را به فیلم خود تخصیص داد. چالین در جریان ساختن این فیلم درگیر دادگاه طلاق از همسر دومش بود و متهم به اهانت از جانب اخلال گرایان مذهبی بود چنان که نزدیک بود خودکشی کند.


جویندگان طلا تصویری از فقر است.
صحنه ای که چاپلین کفش خود را پخته و با دوستش مشغول خوردن می شود یکی از سکانس های فراموش نشدنی تاریخ سینما است.و چنان هنرمندانه مشغول خوردن می شود که بعید نیست واقعا در حال خوردن یک ماهی است و تیغ هاش را هم چه با دقت جدا می کند.یا خوردن بند کفش درست مثل اینکه در حال خوردن اسپاگتی است.
یکی از صحنه هایی که من رو خیلی به خنده انداخت جایی بود که دو مرد همراه چاپلین  سر یک تفنگ با هم درگیر شدند با هم گلاویز بودن و سر اسلحه ناخودآگاه به هر طرف که چاپلین فرار می کرد گرفته می ش

mediafire,دانلود مستقيم فيلم درام؛ دانلود مستقيم فيلم کمدی، عاشقانه،دانلود مستقيم فيلم از مديا فاير، دانلود مستقيم فيلم چارلی چاپلین، فیلم کلاسیک، The Gold Rush 1925

۲ نظر:

  1. هم اين فيلم و هم فيلم پسر بچه پارت 1 باز مي شه ولي بقيه باز نمي شه
    لطفا راهنمايي كنيد

    پاسخحذف
  2. سلام! دستت درد نکنه!واقعا گل کاشتی)) فقط سی دی دوم فیم جویندگان طلا مشکل داره، لطفا بررسی کنید! تشکر!

    پاسخحذف

Introduction