۱۳۸۸ دی ۳, پنجشنبه

دانلود مستقیم فیلم مخمصه Heat 1995 دانلود با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی


دانلود مستقیم فیلم مخمصه Heat 1995 دانلود با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی
imdb: 8.3/10
top 250: #123
کارگردان: مایکل مان

hd
http://www.mediafire.com/?sharekey=71799e804f221f2295af63b7d44918aa9837dbb6cf54ca2e
زیرنویس
 http://www.all4divx.com/subtitles/Heat/Farsi+Persian/1
کارگردان : مایکل مان
بازیگران : رابرت دنیرو ، آل پاچینو

چه چیز باعث شده که مخمصه تبدیل به یک فیلم ماندگار شود؟ شاید در نگاه اول و یک پاسخ دم دستی اولین حضور رو در روی رابرت دنیرو و آل پاچینو باشد.ولی فیلم برای ماندگار شدن بسیار چیزهای بیشتری در چنته دارد.نمی دانم فیلم جدید دنیرو و پاچینو را به نام قتلهای موجه دیده اید یا نه ؟ یک مزخرف به تمام معنا .فیلمی که برای کنجکاوی هم که شده نباید آن را دید! چون فقط افسوس باید خورد برای این دو ابر ستاره که در چنین فیلمی بازی کرده اند.
اما مخمصه سوای بازیهای فوق عالی و در خشان رابرت و آل از یک فیلمنامه سنجیده و مو به مو حساب شده ، یک کارگردانی درجه یک ، یک فیلمبرداری ماهرانه و یک تدوین خوب و یک موسیقی عالی بهره می برد.
شخصیت دزد و پلیس فیلم بسیار به هم شبیه هستند.هر دو حرفه ای ، عاشق کاری که می کنند و هر دو بی نهایت بی رحم و خشن.حتی می توان گفت که شخصیت پلیس که پاچینو آن را بازی می کند به مراتب خشن تر و بی رحم تر است.صحنه ای که او به یکی از سارقین بانک در حالیکه یک دختر کوچک را گروگان گرفته شلیک می کند باور نکردنی است.دزد و پلیس این فیلم به راحتی می توانند از نظر شخصیتی جایشان را با هم عوض کنند.
مخمصه یک فیلم نوار به تمام معنا درباره حرفه ای های به تمام معناست که توسط یک عده حرفه ای به تمام معنا ساخته شده است.اگرچه من عاشق و طرفدار  دنیرو و پاچینو بعنوان بهترین هنرپیشه های زنده سینما هستم اما وقتی به درونم رجوع می کنم می بینم که از اینکه پاچینو در سکانس پایانی دنیرو را می کشد حالم گرفته است.من ته دل دنیرو را یک کم بیشتر دوست دارم.
معروفترین سکانس فیلم همان است که رابرت و آل در آن رستوران روبروی هم می نشینند.این سکانس فوق العاده علاوه بر اینکه اولین حضور این دو در یک سکانس مشترک در تاریخ سینماست اما یک سکانس غنی از نظر دیالوگ نویسی ، میزانسن و تدوین است .آنچه که آن دو در این سکانس به هم می گویند شالوده اتفاقات بعدی فیلم است.
مخمصه را می توان چندین بار دید و از آن لذت برد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Introduction