۱۳۸۸ آذر ۲۹, یکشنبه

دانلود مستقیم فیلم خانه مومی House of Wax 2005 با زیر نویس فارسی ولینک مد یافایر



دانلود مستقیم فیلم خانه مومی House of Wax 2005 با زیر نویس فارسی ولینک مد یافایر
imdb: 5.6/10
votes: 29.435
 فیلم House of Wax 2005



DOWNLOAD FROM MEDIAFIRE LINKS
http://www.mediafire.com/?sharekey=House of Wax (2005)


زیرنویس
http://www.farsisubtitle.com/download/index.php?act=view&id=197
دانلود مستقیم فیلم ترسناک، دانلود مستقیم فیلم ، دانلود مستقیم از مدیا فایر، دانلود فیلم از مدیا فایر، دانلود فیلم خانه مومی 2005
خلاصه داستان:

چند دوست جوان به قصد تماشای مسابقات فوتبال قهرمانی دانشگاه ها با اتومبیل راهی سفر می شوند. پس از گذراندن یک شب در میانه راه، صبح هنگام متوجه خراب شدن عمدی یکی از اتومبیل ها توسط فردی ناشناس می شوند.دو تن از آنان ناچار برای یافتن مکانیک به راه می افتند. در طول جاده برای زودتر رسیدن به اولین تعمیرگاه، اجباراً پیشنهاد رهگذری نامطبوع را قبول کرده و سوار اتومبیل او می شوند. به محض ورود به شهر ، با پمپ بنزین و تعمیرگاه بسته مواجه می شوند. صاحب تعمیرگاه بو نام دارد و برای شرکت در مراسم تدفین به کلیسا رفته است. جوانان ناچار برای وقت گذرانی به تنها مرکز تفریحی شهر، موزه مجسمه های مومی، می روند.
موزه پر از مجسمه هایی است که بسیار دقیق و با جزئیات کامل ساخته شدند، به طوری که شبهه زنده بودن را به تماشاگر القاء می کنند. جوان ها پس از مدتی به راز مجسمه ها پی می برند و تبدیل به شکار قاتلی می شوند ، که قصد دارد از جسد آنها مجسمه مومی تهیه کند. دوستان شان نیز که از تاخیر آنان نگران شده اند، به شهر می روند و درگیر جنگی خونین برای حفظ زندگی خود می شوند.

 فیلم House of Wax 2005

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Introduction