۱۳۸۸ آذر ۲۹, یکشنبه

دانلود فیلم تاریخی امپراطوری بهشت Kingdom of Heaven 2005 با لینک مدیا فایر زیر نویس فارسی



دانلود فیلم تاریخی امپراطوری بهشت Kingdom of Heaven 2005 با لینک مدیا فایر زیر نویس فارسی
imdb: 7.1/10
votes: 54,653



دانلود مستقیم فیلم درام، دانلود مستقیم فیلم  تاریخی ، دانلود مستقیم از مدیا فایر، دانلود فیلم ریدلی اسکات، Kingdom of Heaven 2005


DOWNLOAD FROM MEDIAFIRE LINKS
http://www.mediafire.com/?sharekey=Kingdom of Heaven (2005) 

Pass : shaan
vnw را حذف کنید و به جای آن  rar اضافه کنید
زیرنویس

http://www.all4divx.com/subtitles/Kingdom+Of+Heaven+%282005%29/Farsi+Persian/1

خلاصه:

قرن دوازدهم. آهنگر جوانی به نام بلیان (بلوم) به خاطر خودکشی همسرش (ناتالی کاکس) سست ایمان شده است. او که هرگز پدرش (نیسن) را ندیده با ورود چند جنگجوی صلیبی به دهکده، با وی آشنا می شود. بلیان با تشویق پدرش، گادفری، راهی اورشلیم می شود که حاکمش بالدوین چهارم (نورتن) سلطان مسیحی خردمند است. در طول راه رسوم شوالیه گری و جنگاوری را از پدر و همراهانش می آموزد. گادفری در نبردی زخمی شده و وصیت می کند پسرش با تمام وجود از بالدوین چهارم حمایت کند. بلیان به دربار رسیده و جایگاه پدر را تصاحب می کند اما دربار مملو از توطئه و مکر است. از سویی صلاح الدین ایوبی (مسعود) رهبر اعراب مسلمان به دلیل کشته شدن خواهرش درصدد است با ارتشی دویست هزار نفری اورشلیم را که صد سال در تصرف مسیحیان بوده را دوباره بازپس گیرد.
 
kingdom_of_heaven02_smallنقد كوتاه:
فیلم با صحنه تاریک و پر از نگون بختی به خاک سپردن همسر "بالیان" آغاز می شود که نشان دهنده سرنوشت دورانی است که قهرمان فیلم در آن زندگی می کند.
 در همین سکانس آغازین به تم اصلی فیلم اشاره می شود. زنی خودکشی کرده و از این رو طبق رسوم کاتولیک ها تشیع نمی شود. راهبی او را گناهکار و دوزخی اعلام می کند و امر به بریدن سرش و سپس به خاک سپردن  او می کند.
 "باليان" ، از طرفی فقدان خانواده و مرگ همسر بر روح و جانش چنگ انداخته و از طرفی دل نگران آخرت همسر است.
راه نجات از این حرمان توسط پدری ناشناس (تا آن لحظه) به او عرضه می شود : سفر به سرزمین مقدس و در پیش گرفتن زندگی سلحشوری و شوالیه گری.
 نقطه شروع این سفر جغرافیایی که بعد تبدیل به سیر و سلوکی درونی هم می شود ، عذاب است و آن چه قرار است "باليان" به آن برسد ایمان و آرامش روحی و هم چنین نجات روح همسرش از سوختن در میان شعله های آتش دوزخ است.
"بالدوین چهارم" ، کسی که برای حفظ صلح میان مسلمانان و مسيحيان از هر راهی وارد می شود. او و "صلاح الدین" ؛ سلحشوران با تجربه تری هستند که لزوم همزیستی مسالمت آمیز را دریافته اند و آن گاه که جنگی ناگزیر پیش آید ، باز به اصول انسانی خود در برخورد با جنگجویان و اسرا وفادار می مانند.
امپراطوری بهشت فیلمی با اهمیت است و بر خلاف نامش که پیش داوری هایی را نیز بر می انگیزد ، درآن تبلیغی برای مسیحیت یا اسلام دیده نمی شود.
  منبع: zirnevis.com
دانلود مستقیم فیلم درام، دانلود مستقیم فیلم تاریخی، دانلود مستقیم از مدیا فایر، دانلود، ریدلی اسکات، Kingdom of Heaven 2005

۴ نظر:

  1. salam
    agha in failhash extracte nemishe?
    ya passesh moshkel dare ya yeki az part hash kame.
    lotfan dar in zamine komakam konid.
    mamnoon

    پاسخحذف
  2. سلام
    آقا مشکل من بازهم حل نشد و موقع extract کردنش خطای اشتباه بودن پسورد رو میده.

    پاسخحذف
  3. kian:arash jan manam in moshkelo daram pessesh error mide

    پاسخحذف
  4. Extracted with password: shaan[space] but still a problem with playing the '.mkv' file
    لطفاً بررسی بفرمایید.

    پاسخحذف

Introduction