۱۳۸۸ آذر ۲۶, پنجشنبه

دانلود مستقیم فیلم پیشنهاد The Proposal 2009با زیرنویس فارسی 2009




دانلود مستقیم فیلم با زیرنویس فارسی The Proposal 2009
imdb: 6.8/10

براي دانلود روي خواندن مطالب ديگر کليک کنيد



part 1 - http://www.mediafire.com/?214wdcvsymu
part 2 - http://www.mediafire.com/?zoz1j0vvmtz

دانلود مستقیم فیلم پیشنهاد، The Proposal2009

لینک زیرنویس فارسی
http://www.all4divx.com/subtitles/The+Proposal/Farsi/1
download film,mediafire,دانلود مستقيم فيلم درام؛ دانلود مستقيم فيلم عاشقانه ، کمدی،دانلود مستقيم فيلم از مديا فاير، زيرنويس فارسي، دانلود مستقيم فيلم سیدنی بولاک، فیلم پیشنهاد،The Proposal 2009

دانلود فیلم های 2009 نامزد شده در گلدن گلاب
بازیگر: ساندرا بولاک
«پیشنهاد» فیلم ویژه ای است؛ ویژه به این دلیل که شباهتی به هیچ یک از فیلم های پرفروش یکی دو ماه اخیر هالیوود ندارد اما توانسته است در هفته آغازین اکران خود حدود ۳۳ میلیون دلار فروش داشته باشد و در صدر جدول پرفروش ها جای گیرد.مدت اقامت قانونی مارگارت تِیت ( با بازی ساندرا بولاک) در ایالات متحده در انتهای خود قرار دارد و وی باید به زودی این کشور را ترک کرده و به سرزمین مادری خود کانادا بازگردد اما مارگارت که ویراستار کتاب بوده و در حیطه کاری خود نسبتا شناخته شده است، حاضر نیست به این راحتی آمریکا را ترک کند بنابراین تصمیم می گیرد با منشی خود آندرو پَکستون ( با بازی رایان رینولدز) که یک آمریکایی است ازدواج کند و بدین ترتیب در آمریکا بماند؛ آندرو هم که فکر می کند این کار سبب ساز تحکیم موقعیت شغلی وی می شود از این پیشنهاد استقبال می کند! این دو نامزد می کنند و در تعطیلات آخر هفته برای دیدار با خانواده آندرو به آلاسکا می روند، پدر و مادر آندرو از این دو می خواهند که هر چه زودتر مقدمات ازدواج خود را فراهم کنند و وقتی با بی تفاوتی آنها روبه رو می شوند تصمیم می گیرند که در همان جا مراسم ازدواج را برگزار کنند اما مارگارت به ناگاه تغییر عقیده داده و تصمیم می گیرد به کانادا بازگردد. او در شرف بازگشت به کشورش قرار دارد که آندرو سر رسیده و از مارگارت می خواهد با او ازدواج کند…

آن فلچر کارگردان «پیشنهاد» از یک فرمول ساده و امتحان پس داده برای روایت داستان عاشقانه ای که توسط پیتر چیارلی نوشته شده، استفاده کرده است. بر این اساس میتوان گفت در این فیلم هیچ چیز تازه و بدیعی را مشاهده نمی کنیم. برای برخی از مخاطبان همین هم کافی است؛ منظور دسته ای از بینندگان هستند که صرفا به تماشای این کمدی های عاشقانه می نشینند تا فضاهای بارها تکرار شده، شخصیت های تیپیک و لبخندهایی که گاه و بیگاه بر لبان کاراکترها نقش می بندد را تماشا کنند. برای این گروه دیدن حتی یک بازسازی عاشقانه که آن ها را به سالهای دوران جوانی ببرد، از هر چیز دیگری جذاب تر است.
با اینکه در این فیلم ساندرا بولاک نقش زنی اهل کانادا را بازی می کند و رایان رینولدز نقش مردی اهل آمریکا اما در زندگی واقعی رینولدز اهل کانادا است و بولاک اهل آمریکا!!!
لوکیشن مربوط به اداره محل کار شخصیت های اصلی فیلم براساس لوکیشن واقعی اداره کتاب کالدن که در خیابان ۲۲۵ فرانکلین بوستون واقع شده، طراحی گردیده و پس از طراحی، اجرای آن در استودیوی دیزنی واقع در بورباک کالیفرنیا صورت پذیرفته است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Introduction