۱۳۸۸ دی ۲, چهارشنبه

دانلود مستقیم فیلم لمس شیطان Touch of Evil 1958با لینک مدیافایر وزیرنویس فارسی



دانلود مستقیم فیلم لمس شیطان Touch of Evil 1958با لینک مدیافایر وزیرنویس فارسی
imdb: 8.4/10
top imdb: #115
کارگردان: اورسون ولز


 لمس شیطان، دانلود فیلم Touch of Evil 1958، دانلود مستقيم فيلم اورسون ولز 1958







Unlock: sunil4thedirectdownload

لمس شیطان - فیلم نامه ای از اورسن ولز و بازی خود او

لمس  شیطان بر اساس فیلم اورسن ولز که در ۱۹۵۷ بار دیگر به متن افزود و شخص دیگری آن را تکمیل کرد.  می توان فیلم را برای آموختن  هنر سینما  تدریس کرد.
در شهری مرزی بین آمریکا و مکزیک تبهکاران در  دو سوی مرز با هم می جنگند و پلیس ها هم در دو سو با تبهکاران و با همدیگر می جنگند . منتهی پلیس آمریکایی  ، هنکی ( اورسن ولز)که شخص اول پلیس های  کشورش هست می خواهد خوش نام بماند و همین  میل او را به تبهکاری زبر دست بدل می کند.
 ما آدم های رقیب را همیشه نمی کشیم در مواردی از تخریب و شکست آنها لذت می بریم . تبهکاران به سرکردگی عمو جو می خواهند داغ یک زندگی خوشبخت را به دل پلیس صادق مکزیکی ،ورگاس( چلتون هیستون) و زن زیبای  او بگذارند. یک بار یکی می خواهد به صورت  پلیس خوب اسید بپاشد موفق نمی شود اما زن زیبای او را شنکجه روحی می دهند تا خودکشی کند و یا مظنون به قتل شود. . شیوه شکنجه سفید زن مرا یاد کتاب ۱۹۸۴ جورج اورول انداخت. ایجاز فیلم بسیار خوب است :در صحنه ای دستیار پلیس ظاهرا خوب هم می بیند و ما سوژه او را در پنجره می بینیم. می پرسید چطوری ؟ خب فیلم را ببینید. مسافر خانه دار  یا متل دار در فیلم مرا به یاد  فیلم روانی هیچکاک انداخت. اما این  مسئول شب در  متل  معلول جسمی ساده لو وراست گو  وترسو است و متل دار  در فیلم روانی زیرک چند شخصیتی و قاتل. فضای مشابه اما داستانی متفاوت.
زیرنویس
http://www.all4divx.com/subtitles/Touch+Of+Evil+%281958%29/Farsi+Persian/1

 لمس شیطان 1958 ، دانلود مستقیم فیلم Touch of Evil 1958،دانلود مستقيم فيلم اورسون ولز 1958

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Introduction