۱۳۸۸ دی ۲۰, یکشنبه

دانلود مستقیم فیلم ایرانی شهر زیبا 1382 Shahre.Ziba دانلود با لینک مدیافایر




دانلود مستقیم فیلم ایرانی شهر زیبا 1382 Shahre.Ziba دانلود با لینک مدیافایر
imdb: 7.8/10
کارگردان: اصغر فرهادی

براي دانلود روي خواندن مطالب ديگر کليک کنيد
  دانلود مستقيم فيلم اصغر فرهادی، دانلود فیلم شهر زیبا 1382 ، دانلود فیلم ترانه علیدوستی، 




دانلود

pass: asanfilm.blogspot.com

شهر زیبا پس از فیلم رقص در غبار دومین فیلم سینمایی اصغر فرهادی است. شهر زیبا فیلمی اجتماعی با مضمون عاشقانه است.


سایر عوامل

  • طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم
  • طراح چهره پردازی: مهرداد میرکیانی
  • صداگذاری: حسین ابوالصدق
  • عکاس: حبیب مجیدی


داستان



اکبر در شانزده سالگی مرتکب قتل شده و دادگاه او را به اعدام محکوم کرده‌است. او در حال حاضر در کانون اصلاح و تربیت نگهداری می‌شود تا به سن قانونی برای اجرای حکم برسد. اعلا دوست نزدیک او که به جرم سرقت دستگیر شده‌است به محض آزادی از زندان همراه با خواهر اکبر تلاش می‌کند رضایت شاکی را بگیرد تا دوست‌اش را از اعدام برهاند.
منبع: ویکی پدیل
، دانلود مستقيم فيلم اصغر فرهادی، دانلود فیلم شهر زیبا 1382 ، دانلود فیلم ترانه علیدوستی، 

۹ نظر:

  1. سلام
    چجوری بازشون کنم

    پاسخحذف
  2. برو تو قسمت سرهم کردن فرمت ها

    پاسخحذف
  3. آقا فرمت این فایله چیه؟ با چه برنامه ای باید بازش کنم؟

    پاسخحذف
  4. برنامه boilsoft video joiner از فایل ها مشکل میگیره. اصلا وارد برنامه نمیشن

    پاسخحذف
  5. با سلام
    من الان دو تا لینک مربوط به این فیلم رو دانلود کردم که دو تا فایل با فرمت wmv هست اما با kmplayer ya windows media player اجرا نمیشه که!!
    zip و اینا هم نیست که بخوام اکسترکت کنم
    میشه کمک کنید لطفا؟؟
    ممنون

    پاسخحذف
  6. این دو لینک دو فایلwmv هست که اصن اجرا نمیشه
    چیکار باید کرد؟؟

    پاسخحذف
  7. سلام من این فیلم رو دانلود کردم ولی وقتی میخوام ادغام کنم میگه the format can't be recognized
    میشه راهنمایی کنید؟

    پاسخحذف
  8. سلام
    اول تشکر کنم ازت که واقعا کارت درسته.
    آقا من رفتم "قسمت سرهم کردن فرمت‌ها" اما بازم نتونستم اين فايلارو به هم وصل کنم. پيليز کمک کن، حيفه!
    الآن اسم فايلام اينه:
    Shahre.Ziba.wmv.__a
    Shahre.Ziba.wmv.__b
    آي‌دي من: hadi_k_7

    پاسخحذف
  9. فایل باز نمی شود

    ما رو سر کار گذاشتی

    پاسخحذف

Introduction