۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۵, شنبه

دانلود فیلم (1998) The Legend of 1900 افسانه 1900 با زیرنویس فارسی

۴ نظر:

  1. اینکه معلوم نیست با چی زیپ شده؟

    پاسخحذف
  2. فایلها بعد از دانلود پسوند ندارن. با پسوند rar هم باز نشدن. فایلها را باچی فشرده کردین؟

    پاسخحذف
  3. سلام دوست عزیز
    من فیلم افسانه 1900 رو دانلود کردک ولی متاسفانه باز نمیشه.
    حتی پسوند فایلش رو هم به avi تغییر دادم ولی فایده ای نکرد.
    اگر راهی به نظرتون میرسه بفرمایید

    پاسخحذف
  4. سلام اول تشکر کنم از بلاگ خوبت و استفاده از سایت مدیافایر که بجا بود
    من فیلم (1998) The Legend of 1900 افسانه 1900
    رو دانلود کردم و نمیدونم چطور ازش استفاده کنم
    The Legend of 1900.avi.__a
    فرمت فایل دانلودی بالا __. هستش که با برداشتن اون به
    avi تبدیل میشه ولی بازم بالا نمیاره مشکل از کجاست لطفا منو راهنمایی کنید
    این ایمیل منه
    amir_arsalan404@yahoo.com
    خیلی ممنون میشم جواب بدبد

    پاسخحذف

Introduction