۱۳۸۸ دی ۹, چهارشنبه

دانلود مستقیم فیلم ماموریت غیر ممکن 2 Mission Impossible II دانلود با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی



دانلود مستقیم فیلم ماموریت غیر ممکن 2 Mission Impossible II دانلود با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی
imdb: 5.7/10

براي دانلود روي خواندن مطالب ديگر کليک کنيد
دانلود مستقیم Mission Impossible II ، دانلود ، ،دانلود مستقيم فيلم تام  کروز،دانلود فیلم ماموریت غیر ممکن 2



کیفیت  HD
http://www.mediafire.com/?sharekey=5ef09897eda6c65cab1eab3e9fa335ca2afbe7d3eef24470
کیفیت DVDRIP
http://www.mediafire.com/?sharekey=18e19dba0fe9a22291b20cc0d07ba4d2386a193f6971c842
زیرنویس
http://www.all4divx.com/subtitles/Mission+Impossible+II/Farsi+Persian/1



MI2_Large
نام:
ماموریت غیر ممکن 2 (Mission Impossible2)
کارگردان:
جان وو (John Woo)
تهیه کننده:
تام کروز ((Tom Cruise
فیلم نامه نویس:
رابرت تان (Robert Towne)
بازیگران:
تام کروز ((Tom Cruise
داگری اسکات (Dougray Scott)
تاندی نوتون (Thandie Newton)
موسیقی:
لیزا گرارد (Lisa Gerrard)
 
فیلم بردار:
جفری کیمبال (Jeffrey L. Kimball)
ادیتور:
استیون کمپر (Steven Kemper)
شرکت پخش کننده:
 پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures)
تاریخ انتشار:
24 می 2000

زمان فیلم:
123 دقیقه

بودجه فیلم:
125 میلیون دلار

فروش فیلم:
565 میلیون دلار

 
 

درباره فیلم:
"ماموریت غیر ممکن 2"، در سال 2000 توسط "جان وو"، کاگردان متولد "چین" و بزرگ شده "هنگ کنگ" ساخته شده است. فیلم  دومین قسمت از مجموعه ای میباشد که اولین بار در سال 1996 به روی پرده رفت. "جان وو" در این قسمت سعی میکند فیلمی اکشن با صحنه هایی شبیه به فیلمهای "هنگ کنگی" ارئه دهد. بازیگر اصلی این فیلم مانند تمام قسمت های دیگر "تام کروز" میباشد. این فیلم با فروش 565 میلیون دلار توانست  موفقیت خوبی در گیشه کسب کند.
 
 

نمایی از داستان:
"ایتن هانت" مامور با سابقه و مشهور آژانس "آی ام اف"، وابسته به سازمان "سی آی ای"، ماموریت دریافت میکند که به دنبال یک ویروس ساخته شده در کارخانه ای در "سیدنی" برود و آن را نابود کند. او در انجام این ماموریت بسیار خطرناک درگیر یک ماجرای عاشقانه میگردد و در نهایت با تلاش زیاد ماموریت را به اتمام میرساند.
 
 

نقدی کوتاه:
اگر به رتبه ای که تماشاگران به این فیلم داده اند نگاه کنیم. متوجه میشویم که این اثر در قیاس با دو فیلم دیگر از این مجموعه از رتبه ای بسیار پایین تر برخوردار است. فیلم در 123 دقیقه ساخته شده است ولی به جرات میتوان گفت دست کم 50 درصد از فیلم صحنه های اکشن و زد و خورد های آنچنانی است. به نظر من دو دلیل روشن برای این افت کیفی در فیلم موجود است. اول خود داستان است، ما در این قسمت دیگر خبری از توطئه و یا یک ماجرای سیاسی نمیبینیم. هر چند که "شون امبروس" از ماموران "آی ام اف" خیانتکار است، اما حرکت او بیشتر از آنکه شبیه به یک توطئه پیچیده درون سازمانی باشد، به یک سرقت میماند. یعنی او سعی دارد ویروسی را بدزدد و این کار را انجام میدهد و با یک صحنه سازی خود را بیرون میکشد. حال آنکه "ای ام اف" چند روز بعد به کل ماجرا پی میبرد و "ایتن" را مامور پیگیری میکند. چنین داستانی طبیعتا حاوی راز و رمز ها و پیچیدگی کافی برای یک فیلم جاسوسی به هیچ وجه نیست. چیزی که در قسمت اول و سوم ، نویسنده و کارگردان به آن توجه بیشتری داشته اند. دومین دلیل، استفاده از "جان وو" است. او که یک کارگردان "هنگ کنگی" است، در واقع تخصصش ساختن فیلمهای اکشن میباشد. اگر به "جان وو" بگوییم از دو مارمولک طوری فیلم بگیر که گویی با هم کنگ فو انجام میدهند، لابد میتواند اینکار را انجام دهد. اما اگر به او بگوییم که یک ماجرای جاسوسی داریم ، او لابد مانند این فیلم 2 ساعت در جا خوا هد زد. من خیلی تمایل دارم از "جان وو" سوال کنم در کدام عملیات جاسوسی بوده است که یک جاسوس، طرف مقابلش را نیم ساعت با انواع حرکتهای پیچیده رزمی کتک میزند. البته ممکن است در "هنگ کنگ" اتفاق افتاده باشد. اگر خوب به صحنه های اکشن فیلم دقت کنیم مشاهده میکنیم که "تام کروز" تمایل زیادی به انجام حرکتهای پرشی رزمی دارد که این نیز از مشخصات سینمای "هنگ کنگ" است.
به هر حال این اثر توانست فروش خوبی در گیشه داشته باشد. و از این حیث یک نقطه برتری دارد. بازی "تام کروز" بسیار بیشتر از آنکه جنبه هنری داشته باشد جنبه فیزیکی دارد. او که بسیاری از بدلکاریهای فیلم را خودش انجام میدهد در این فیلم ثابت میکند که برای یک بازیگر، آمادگی بدنی و سلامت، به اندازه فاکتورهای دیگر مهم است.
در پایان اگر بی حوصله هستید و تمایل دارید فیلمی "هنگ کنگی" با بازیگر های "آمریکایی و استرالیایی" نگاه کنید "ماموریت غیر ممکن 2" انتخاب بدی نیست.
 
 

شرح ماجرا:
(ادامه صفحه بعد)
 
در شهر "سیدنی" در یک کارخانه دارو سازی به نام "بایو سایت" ویروسی به نام "کایمرا" ساخته شده است. دکتری به نام "نخرویچ" روی این ویروس کار کرده است. آنها همچنین
داروی ضد ویروس را که "بلرفورن" نام دارد ساخته اند. "نخرویچ" از ساخته شدن این ویروس خطرناک دچار عذاب وجدان شده است. دوست "نخرویچ"، "گرادسکی" بر اثر ابتلا به ویروس به تازگی مرده است.
 
"نخرویچ" با "ایتن هانت"، مامور مشهور آژانس "آی ام اف"، وابسته به سازمان "سی آی ای" تماس میگیرد. او "ایتن" را تحت عنوان "دیمیتری" میشناسد . به او میگوید که باید ظرف 24 ساعت به همراه یکدیگر به "آتلانتا" در آمریکا بروند.
 
"ایتن هانت" در تعطیلات به سر میبرد. بنا بر این آژانس تصمیم میگیرد که به جای او از ماموری دیگر به نام "شون امبروس" استفاده کنند. آنها "شون" را شبیه به "ایتن" میکنند و به سراغ "نخرویچ " میفرستند. در هواپیمای به مقصد "آتلانتا"، "شون امبروس" اقدام به خیانت میکند و بعد از کشتن "نخرویچ"، "بلرفورن" را از او میدزدد و هواپیما و سرنشینانش را از بین میبرد تا نشان دهد که یک حادثه بوده است.
 
با "ایتن" تماس گرفته میشود و به او اطلاع داده میشود که به شهر "سویل" در "اسپانیا" برود. او باید یک دزد حرفه ای به نام "نایان هال" را استخدام کند. "ایتن" به "سویل" میرود و بعد از به هم زدن یک جریان دزدی و تعقیب و گریز در جاده، بالاخره موفق میشود دل "نایان" را به دست بیاورد و او را استخدام کند. همان شب "ایتن" به سراغ مافوق عملیاتی خود میرود و در جریان قرار میگیرد که "شون"، مسبب  کشته شدن "نخرویچ" و همینطور سقوط هواپیما است. آنها از ماهیت "کایمرا" خبری ندارند. و به "ایتن" گفته میشود به این دلیل که در گذشته "نایان" و "شون" با هم روابطی عاشقانه داشته اند، او باید از "نایان" در پیدا کردن جای "شون" استفاده کند.
 
"ایتن" جریان را به "نایان" خبر میدهد. و در بدن او یک فرستنده مکان یاب کار میگذارند.
سپس ترتیبی میدهد که "نایان" زندانی شود. زیرا مطمئن است که در این صورت "شون" تلاش میکند "نایان" را آزاد کند و او را پیش خودش ببرد. "نایان" به سراغ "شون" میرود و به این ترتیب "ایتن" و اعضای تیمش محل "شون" را پیدا میکنند. او در "سیدنی" است.
 
"شون" قصد دارد که "کایمرا" و "بلرفورن" را به قیمت 37 میلیون پوند بفروشد. مشکل او این است که در هواپیما تنها توانسته است که "بلرفورن" را به دست بیاورد. بنا بر این برای اینکه بتواند معامله را انجام دهد باید ویروس، یعنی "کایمرا" را نیز داشته باشد.
"شون" با "جان مک لوی" رئیس کارخانه "بایو سایت" دیدار میکند و با مقدمات معامله را فراهم میکند. "ایتن" و تیمش نیز د رکمین او هستند. حالا آنها مطمئن شده اند که "کایمرا" یک ویروس است و "بلرفورن" یک ضد ویروس.
 
"ایتن"، "مک لوی" را میدزدد و از او اعتراف میگیرد. "مک لوی" اعتراف میکند که ویروس "کایمرا" در کارخانه او ساخته شده است و او قصد داشته است که با فروش "بلرفورن"
پول زیادی به جیب بزند. همزمان "شون" خود را جای " ایتن" جا میزند و با این کار مطمئن میشود که "نایان" یک جاسوس است.
 
"ایتن" تصمیم میگیرد که به "بایو سایت" برود و تمام ویروس ساخته شده توسط "نخرویچ" را تحت عنوان "کایمرا" نابود کند. "شون" از تصمیم "ایتن" با خبر میشود و او نیز به همراه تیمش به "بایو سایت" میرود. آنها به هم درگیر میشوند. "شون" برای اینکه بتواند ویروس را بدست بیاورد از "نایان" استفاده میکند. در همین حین "نایان" ویروس را به بدن خود تزریق میکند. "ایتن" به "نایان" قول میدهد ظرف 20 ساعت قبل از اینکه او به دلیل ابتلا به "کایمرا" بمیرد، او را نجات دهد.
 
"شون" به همراه تیمش با "مک لوی" قرار میگذارد. اکنون او هم ویروس را دارد و هم ضد ویروس را و تمایل دارد که آنرا به "مک لوی" بفروشد. "ایتن" نیز از محل قرار اطلاع پیدا میکند و خود را به آنج میرساند. "شون" به "مک لوی" میگوید که آنها به جای دریافت پول نقد، سهام کارخانه "بایو سایت" را میخواهند. و همینطور به افرادش دستور میدهد که "نایان" را در مرکز شهر "َسیدنی" بکشند. و به این ترتیب میلیون ها نفر مبتلا به "کایمرا"خواهند شد. و کمپانی "بایو سایت" به عنوان تنها دارنده ضد ویروس، بسیار ثروتمند میشود.
 
"ایتن" با افراد "شون" درگیر میشود و یکی یکی آنها را میکشد. بعد با ترفندی "کایمرا" و "بلرفورن" را میدزدد. بین افراد "ایتن" و "شون"  در گیری شدیدی اتفاق می افتد. "ایتن" با یک موتور سیکلت فرار میکند، "شون" نیز او را تعقیب میکند. آنها با هم درگیر میشوند و در نهایت بعد از یک زد و خورد مفصل، "ایتن" ، "شون" را میکشد. افراد "ایتن"، "نایان" را پیدا میکنند و با تزریق "بلرفورن" او را مرگ نجات میدهند.
 
پلان آخر رفتن "ایتن" به تعطیلات و معاشقه "ایتن" و "نایان" است.
download film,mediafire, Mission Impossible II ، دانلود Mission Impossible II ،  دانلود مستقيم فيلم تام کروز، ماموریت غیر ممکن

۱ نظر:

Introduction