۱۳۸۸ آذر ۲۳, دوشنبه

دانلود فیلم پسر بچه چارلی چاپلین The Kid 1921



دانلود فیلم پسر بچه چارلی چاپلین The Kid 1921
imdb:8.3/10
top 250: #194
براي دانلود روي خواندن مطالب ديگر کليک کنيد




Download:
http://www.mediafire.com/?sharekey=96647bcf012b568b4012e8015643d9c8bee57806fb2e6d86
Join the parts by HJSplit: http://www.freebyte.net/download/hjsplit.zip


The Kid "پسر بچه"
کارگردان و نویسنده:چارلی چاپلین charlie chaplin
با بازی:
charlie chaplin چارلی چاپلین در نقش چاپلین
jackie coogan  جکی کوگان  در نقش پسربچه
تاریخ عرضه:۱۹۲۱ / مدت فیلم:۵۰ دقیقه / محصول کشور:امریکا / رنگ:سیاه و سفید
درباره فیلم:
فیلم پسر بچه "The Kid" به کارگردانی charlie chaplin و با هنرمندی "چاپلین و جکی کوگان"     می باشد
داستان فیلم:
 درباره یک پسر بچه می باشد که چاپلین او را پیدا می کند و او را با وجود فقر و تنگ دستی بزرگ      می کند و به او محبت و از او نگهداری می کند.
نمایی از داستان:
در صحنه اول فیلم ما مادری را همراه با پسری در آغوش می بینیم که که از بیمارستان خیریه بیرون    می آید و در همان ابتدا از روی ناچاری و تنگ دستی و به خاطر خوش بختیه بچه اش او را داخل یک ماشین که در زمان خودش آخرین مدل محسوب می شد می گذارد و می رود.
اما از شانس بد,ماشین توسط دو نفر دزدیده شد و آنها در وسط راه متوجه گریه بچه شدند و او را در کنار خیابان رها کردند و رفتند.سپس چاپلین را در حال قدم زدن می بینیم که ناگهان متوجه حضور بچه در کنار خیابان می شود.او را بغل می کند و سعی می کند او را به یک زن بدهد اما زن بچه را قبول نمی کند.به ناچار بچه را به خانه اش می برد و از او نگهداری می کند. در یک لحظه متوجه کاغذی در جیب بچه می شود.سپس ما مادر آن بچه را می بینیم که از کارش پشیمان شده و به سراغ ماشین می رود اما وقتی متوجه ماجرا می شود غش می کند. 
بعد فیلم ما را به پنج سال بعد می برد زمانی که پسربچه ۵ ساله شده است.
شغل چاپلین شیشه سازی است یعنی در خیابان راه می افتد و شیشه های شکسته مردم را درست می کند.اما کار آنها به این صورت است که پسر بچه با سنگ شیشه های مردم را می شکند بعد چاپلین از سمت دیگر وارد ماجرا می شود و شیشه ها را تعمیر می کند و خرج زندگیشان را تامین می کنند.
توجه : متن پایین رو برای دوستانی که فیلم رو ندیدند توصیه نمی کنم . 
در صحنه بعدی فیلم نشان داده می شود که مادر آن پسر بچه به یک سوپر استارسینما و یک فرد ثروتمند تبدیل شده است و آن زن به محله فقیر نشین رفته و به بچه های فقیر اسباب بازی می دهد و این اتفاق دقیقا جلوی خانه چاپلین و بچه اش می افتد. در این بین پسر بچه به جلوی درب می رود و روی پله می نشیند و آن زن یک عروسک و یک توپ به او می دهد.                                               
بعد از خوردن صبحانه پسر بچه  جلوی درب می نشیند و مشغول بازی با عروسک و توپش می شود که در یک لحظه یک پسر می آید و عروسک های پسر بچه را می دزدد و فرار می کند اما پسر بچه او را می گیرد و با هم دعوا می کنند و پسر بچه برنده می شود بعد چاپلین با برادر آن پسر دعوا می کند. اما چاپلین با حرکات جالب و جاخالی های زیبا از ضربات او جان سالم به در می برد و موفق می شود او را بزند.
 پسر بچه مریض می شود و دکتر به خانه چاپلین می آید تا  پسر بچه را مداوا کند و اولین سوالی که از چاپلین می پرسد این است که آیا شما پدر این بچه هستید؟ و چاپلین آن کاغذ (کاغذی که در بچگی در جیب پسر بود) را به دکتر نشان می دهد. دکتر بعد از فهمیدن ماجرا به چاپلین می گوید که آن بچه به مواظبت و پرستاری و یک مادر احتیاج دارد و آن کاغذ را هم با خود می برد بعد از چند دقیقه صحنه بسیار بسیار زیبا و به یاد ماندنی و غم انگیزی اتفاق می افتد و آن جدایی چاپلین از پسر بچه توسط مامورین اما با تلاش بسیار زیاد و با تعقیب ماشین ماموران , چاپلین پسر بچه را پس می گیرد و چاپلین و پسر بچه همدیگر را در آغوش می گیرن و چاپلین با چشم هایی پر از اشک برای اولین بار در فیلم لبخند می زند.
در این لحظه آن زن به خانه چاپلین می رود و در آنجا دکتر را می بیند و از دکتر سوال می کند و دکتر در جواب آن کاغذ را به او نشان می دهد و آن زن همه چیز را متوجه می شود و پیش پلیس می روند و برای پیدا کردن آن بچه جایزه در نظر می گیرند.
در این هنگام چاپلین و پسر بچه به یک مسافر خانه می روند و وقتی آن دو کنار هم خوابیدند صاحب مسافر خانه در روزنامه متوجه جایزه شد و شبانه بچه را به اداره پلیس برد و چاپلین بعد از ۵ دقیقه دوری بچه از خواب بیدار می شود و وقتی بچه را در کنار خود نمی بیند بسیار ناراحت می شود و تا صبح در خیابان ها دنبال بچه می گردد اما موفق به پیدا کردن بچه نمی شود و جلوی درخانه خودش می نشیند و از خستگی خوابش می برد.در این هنگام آن زن وارد اداره پلیس می شود و از دیدن بچه خوشحال می شود اما بچه هیچ عکس العملی نشان نمی دهد و حتی یک لبخند هم نمی زند .
 چاپلین آنقدر آن بچه را دوست دارد که در خواب آن بچه را می بیند و او را بغل می کند ولی بوسیله پلیس از خواب بیدار می شود و پلیس او را به خانه آن زن می برد و وقتی درب باز می شود ابتدا آن زن درب را باز می کند اما پسر بچه به سرعت به سمت چاپلین می رود و او را غرق بوسه می کند و هر سه داخل خانه می روند . 

۲ نظر:

  1. با سلام
    براي اجراي همگي پارتها بايد چيكار كنم ؟؟ فيلم پسر بچه چارلي چاپلين
    اولي باز مي شه كه 15 دقيقه ي بقيه ي پارتها باز نمي شن

    پاسخحذف
  2. پارتهاي 2 و 3 و4 خرابه و باز نمي شود
    لطفا كمك كنيد
    با تشكر

    پاسخحذف

Introduction